Half Off Her.


foto; jag.

Hej! Kom hem för några timmar sen. Har inte gjort så mycket sen dess. Har mest suttit och slöat. Skönt är det! Jag ska snart fixa något att äta. Har inte varit hungrig men blir väl det snart.
Tänkte titta klart på The Day Eart Stood Still sen också. Hinner aldrig se klart den, dåligt.
Ska fortsätta skriva på min saga nu, Bortom solens mörker. Sen måste jag titta på Narnia - Häxan och Lejonet. (Med kommentarer.., der är roligt!) Har lånat massor av filmer av min låtsaspappa men hinner aldrig se dem. Idag har jag tid, har ingen skola imorgon. :) Men ska iväg sen imorgon, så det blir inte så mycket blogg. Skriver igen sen.
Hugs.

Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback