Ett, Två, Tre...


Orginal, foto: jag.

Hej! Jag är väldigt dålig på det här med att blogga ibland! Snart är det en vecka sedan senaste inlägget. Måste verkligen bli bättre på bloggandet, får göra ett ordentligt försök under sommarlovet. :)

Vet ni vad? Idag var det min sista riktiga skoldag! Yippey! Imorgon och på fredag är det klassresa och på måndag - Då jag också blir 14 - är det bara städardag i skolan och sen är det den vanliga tråkiga fotbollsmatchen mellan niorna och lärarna. Den är alltid dagen innan skolavslutningen.

Nej, nu ska jag strax ta in Alfonz i buren och sedan duscha. ;)
Hugs!

Kommentarer
Postat av: johanna

Va gärna med i min tävlig, mer om den står på min blogg :)

2009-06-06 @ 23:58:19
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback