Butterfly Fly Away.


Orginal, foto; jag.

Hej!
Jag har varit usel på bloggningen senaste tiden... Vet inte varför. Har nog mest bara inte haft någon lust att blogga. Men nu ska jag försöka mig på det igen. ;) Kan ju inte bara sluta! Jag älskar att blogga.

Eftersom jag är så lat orkar jag inte resumera ? de senaste dagarna. Vi låtsas att det var igår jag bloggade sist. ;)
Sitter just nu och lyssnar på musik. Ska snart duscha och sen ska jag försöka städa lite i rummet.
Uppdaterar imorgon igen.
Hugs!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Vad är det på bilden?

2009-05-15 @ 12:24:06
URL: http://claudiab.blogg.se/
Postat av: Nellie

Eftersom det inte fanns någon 'skicka' knapp så att jag kunde svara tillbaka på din blogg får jag skriva det här. (Hoppas du ser detta Claudia.)



Det är min pälsboll till kanin som heter Alfonz som pryder bilden. :)

2009-05-15 @ 12:43:58
URL: http://nivena.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback