Den blå lagunen.


Orginal, foto; jag.

Hej! Har läst massa bloggar och ska fortsätta städa mitt rum nu.
Alfonz springer runt som en riktigt vilde i buren. Fram och tillbaka, fram och tillbaka. Han vill ut... Så ska ta ut honom snart. Hoppas han kan hjälpa mig med städningen. ;) Annars åker han in igen... Hah, nej då. :) Det enda han gör är att putta på mina fötter med nosen. Sötnosen.
Nog pratat om Alfonz!

Jag har massor att göra, eller som jag vill göra innan jag ska sova; Duscha, tvätta håret. Städa rummet, plocka ur Alfonz bur, rensa min väska, byta sängkläder, borsta upp all halm och annat som kommer från Alfonz bur.. Med mera..
Ganska mycket va? Men jag har tid. ;) Sen ska jag försöka påbörja två svenska texter. En skulle varit inne i tisdags, men då var jag sjuk, och en är till tisdagen näst nästa vecka. Men vill ha den klar så jag slipper tänka på det i sista minten. Typiskt mig! Men måste fortsätta med min städning nu.
Hugs!

Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback