Golden Rain.


Foto, redigering; jag.

Hej. Kom hem för någon timme sedan. Sitter just nu och lyssnar på Hurtful - Erik Hassle. Jag älskar den låten! Den är riktigt bra. :)
Ska snart börja städa mitt rum, släppa ut Alfonz och städa ur lite ur hans bur. Ska fixa nytt hö och halm till älsklingen.
Måste snart ta lite nya bilder på honom. Det var ett tag sen jag gjorde det.
Kommer snart upp bilder på Outfit och min nya väska jag köpte idag. Eventuellt kommer jeansleggingsen upp också. Lovade att lägga upp bilder på dem förut när de var precis nyköpta...
Ska börja städa nu. Kanske det blir före-efter bilder? Maybe.
Hugs!

Kommentarer
Postat av: Nelly

Hej! Jättefin blogg! (:

Snyggt namn också btw.

Kram

2009-05-21 @ 20:04:16
URL: http://enw.blogg.se/
Postat av: Nelly

Sv: Hahah Tack! (:

2009-05-21 @ 20:08:09
URL: http://enw.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback