News.


Denna vet ni nog vem som tagit. ;)

Hej! Nu finns det två nya kategorier i bloggen. :) Nellie och Alfonz. Där kommer jag skriva saker som rör mig, och i Alfonz kategori sådant som rör Alfonz, antagligen blir det mest bilder. :)

Har kommit ganska långt in på min städning. Har städat Alfonz bur dvs; plockat bort bajs och lagt in nytt, bytt vatten, ny mat, ny halm och nytt hö. Jag har städat i rummet och bytt sängkläder. :) Ska ta in Alfonz i buren snart och sen ska jag duscha och tvätta håret. Ska sätta mig och titta på Love Stinks efter det också. Har lånat massor av filmer av min låtsaspappa och hinner aldrig se på några av dem. Så måste börja titta på den nu. Annars får kan antagligen aldrig tillbaka de... Haha. Kanske uppdaterar senare. :)
Hugs!


Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback