Flowers.


Foto, redigering; jag.

Hej!
Har precis släppt ut Alfonz, kammade honom lite innan han lyckades rymma. Haha, gullungen då. :) Ska låta han springa av sig och sedan sätta honom på burtaket igen och klippa bort massa tovor. Alfonz har så mycket tovor så jag funderar på att ta honom till vetrinären och söva ner honom så jag verkligen får bort allt! Skulle behövas!
Idag hittade jag ifall ett par nya skor. Rosa och vita är dem. Riktigt fina. Visar de senare.

Just nu håller jag på att ladda kamera batteriet och när det är färdigladdat är det Alfonz time! Men först ska han vara nyklippt och hans fina blåa rosett ska sitta på huvudet. Har sparat håret uppe på huvudet nu så toffsen ska kunna sitta fast ordentligt. Måste bara hitta rosetten också.
Efter Alfonz time ska jag poppa popcorn och titta på Harry Potter och de vises sten. Köpte den igår. ;) Nu har jag den både med svenskt tal och engelskt tal. :)
Hugs!


Oj, långt inlägg..!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du har en bra helg :D

2009-05-22 @ 23:40:14
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: EMMA LEE



Hej på dig bloggägaren & alla ni andra som läser det här!!



Tänkte be er alla om en tjänst, jag har börjat läsa en tjejs blogg, hon är en 17 årig tjej som just fått reda på att hon är gravid för andra gången i sitt liv. Redan som 15 åring blev hon gravid för första gången och valde då att göra en abort. Nu är hon gravid igen och står inför det stora beslutet om att låta barnet få komma till världen eller att typ döda barnet.. Hon går bara 2a året i gymnasiet & hon vill inte döda en bebis, samtidigt vill hon inte döda sin framtid. här kan ni följa hennes berättelse precis som jag gör www.baarabaarnet.blogg.se . Jag är med och stöttar henne, gör det ni med, vad hände med gemenskapen i världen?!!

2009-05-23 @ 13:11:09

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback