You're Beautiful.


Denna bild sitter i min bokhylla. Foto; jag. Orginal.

Hej! Har inte orkat blogga speciellt mycket, varför vet jag inte. Var ifall hemma idag också. Ska i alla fall gå imorgon. Har engelska prov, gissa hur mycket jag tränat på det... Nothing! Idiotiska mig... Ska sätta igång med det snart. Tänkte ta med mig engelskan i badet och sätta mig och plugga där. Brukar oftast plugga bäst där, nämligen inget som kan störa mig. Yeeah! Sen så på fredag är det omprovi idrott. Missade med två poäng! (!!!!) Jag tycker det är ganska onödigt att göra det provet. Funderar på att skippa. Jag får ändå inga betyg för det. Dååligt.

Ska leta fram engelska papprena nu.
Hugs.


Alfonz, älskar dig, du är finast!

Kommentarer
Postat av: Sanne - Just nu bloggdesign-tävling!

Missa inte tävlingen där du kan vinna en ny bloggdesign (värde 120:-) hos mig! Välkommen och lycka till!

2009-05-07 @ 16:48:07
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback