Tacksam.

Vill bara tacka Anonym, skulle vara kul att få veta vem du var, som skrev detta till mig ang. mitt förra inlägg;


Nellie! jag läser och tycker att det är jättefint att få veta lite om vad du tänker och känner, fortsätt skriva! men aldrig för någon annans skull än din egen. kram

Självklart skriver jag för min egen skull. :) Jag tänker det som ett minne, men istället för bara ett vanligt minne, finns det i text och bild. Det känns mer personligt på något sett. :)

 

Självklart vill jag fortsätta blogga, men då (såklart), ändast för min egen.


Kommentarer
Postat av: Lina Kjellman

Hej, skulle kanske hälsat från Lina i förra kommentaren, glömde det! Kram/ syster Lina

2009-10-29 @ 22:02:02

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback