Alfonz, my baby.


   Taget för någon minut sedan.

Tja, tja. Ännu än dag där jag bloggar. ;) Avgudar fortfarande min dator, sååå fiin. :D Och alla som tittar in här på bloggen kommer undra vad det är för fotoblogg? Det kommer ju säkert nästan bara finnas massa bilder tagna med webbkameran. Men men, det är bilder det också. :)

Idag hämtade jag den efterlängtade Genom dina ögon, ställde mig i kö för den för flera månader sedan. Började undra om jag försvunnit från listan eller något. Men på biblioteket sa dem att det var 50-60 stycken i kö före mig. Snacka om behov av bok. :) Så för tillfället har jag sjuttioelva böcker jag läser. The afterlife, This Lullaby och så kommer jag snart börja på Genom dina ögon.

Slutsnackat om böcker, godnatt. Nu ska jag utforska datorn lite mer. :D

Hasta la vista.

Ps, vet inte vaför rubriken fick det namn den fick. Tittade på Alfonz bara och rubriken föddes.

Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback