Fine autumn flowers.




    Bilderna fick verkligen olika redigeringar, vilken är bäst?

Glömde skriva en sak, vad sägs om att försöka fixa en ny design till bloggen? Känns som att den behöver "uppdateras lite".

Nu blir det film, plugg och bok.


Ps; för er som tycker att ni är dåliga på engelska, börja läsa massa böcker på engelska. Det hjälper jättemycket. Man lär sig riktigt mycket och när man ska skriva sagor - som min klass ofta gör på engelskan - blir det mycket lättare att skriva. Min lärare tycker jag har blvit mycket bättre. Jag är redan väldigt duktig men det har blivit mycket enklare att sätta samman korrekta meningar. Använd tipset. :)

Kommentarer
Postat av: vera

den understa!

du är så duktig ! <3

2010-03-02 @ 21:23:16

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback