Weather for real surfers.





    Har glömt att visa lite bilder som varit menade till bloggen. Dessa, plus några andra, togs en regning och iskall november dag. Det var hur många som helst som surfade. Tokstollar!

Vaknade snart för två och en halv timme sedan. Har redigerat lite bilder, läst ut yttligare en bok, Sveket. Brisingr läste jag ut igår som jag skrev att jag skulle göra. ;) Nu kan jag börja läsa mina älskade och efterlängtade engelska böcker, Just listen, The truth about forever och This lullaby. Sarah Dessen - som har skrivit böckerna - är en utav mina favorit författare. Sen så har jag typ tusen till ... men det får bli en annan gång.

Nej, nu ska jag läsa om Franska revolutionen, börja på This lullaby och sedan titta på Sagan om ringen - Sagan om de två tornen. För er som inte visste så är jag ett riktigt fantasy freak. Att kunna skapa egna världar med en helt egen historia, seder och folk är det absolut bästa som finns. Just nu har jag en värld, - och dess historia - som bearbetas i huvudet. Hoppas kunna sätta den på papper snart.

Jo, vet inte riktigt hur det kommer att bli med bloggningen i veckan. Ska träna på mån, tis, och fredag. Prov på onsdag och så har jag Alfonz och annat plugg som jag också måste hinna. Men ska göra mitt bästa. Uppdaterat väl sen igen.

See ya.

Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback