I dreamed a dream.


Redigering, foto: jag.

Hej! Som vanligt är jag sämst med det här på att blogga. Även fast jag tycker mycket om att blogga struntar jag i det. Det kanske är något allvarligt fel på mig?

Sitter och lyssnar på Nordman och mitt rum är nystädat och fräscht. :)
Ska snart duscha och tvätta håret och sedan spela The Sims. Det var riktigt länge sedan jag spelade det. :)
Ska fixa mer hö och nytt vatten till Alfonz sedan. För imorgon ska jag nämligen vara bekymmerslös, fyller ju fjorton då. :D Känns lite konstigt faktiskt.

Som ni kanske ser är min blogg lite konstig nu. Men ska låta det vara tills några dagar efter skolavslutningen och så efter det så ska jag renovera bloggen från grunden! Ny och sommarfräsch ska den bli.
Nu måste jag börja hära. ;)
Uppdaterar väl kanske imorgon.
Hugs!


Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback