Två olika.



     Två olika bilder jag tagit idag. :) | Ypperligt redigerade!

Idag har jag faktiskt mest fotat. Var så länge sen, har inte hunnit med för all skola. -.- Usch, det gillar jag inte! Skolan tar upp för mycket tid av livet. x')
Men inte idag, som tur är. ^^,

Som säkert flera ser finns det ingen header för tillfället, den ska göras om. Den som är nu är grunden till allt. Ska försöka få upp den snarast möjligt. :) Men ska först välja ut vilka bilder jag ska ha.

Ps. Var tvungen att stanna mitt i inlägget och fota lite, och släppa ut Muffin. :D ^^, Jag är beroende igen! ;)
Ps. 2.
Jag kan inte se min statistik. IRRITERANDE! -.- :O

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fina bilder !:D

2009-08-29 @ 19:40:01
URL: http://haannaash.blogg.se/
Postat av: Ness

Kolla gärna in mitt senaste inlägg och ge mig lite förslag skulle vara super snällt :D

2009-08-29 @ 21:46:11
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback