Snart är det Julafton! :D




Yes, snart är det äääntligen julafton. Och jag som lovade att blogga bättre nu när det äntligen var lov? Kanske får bli ett nyårslöfte... ;) Who knows?
Jag känner mig flummig för tillfället. Ovanligt. Naaat. Okej, måste sluta vara larvig nu. Pokerfejs. Höhö.

Nej, slut med det roliga. Jag ska packa ner lite i en väska snart hade jag tänkt, vi firar jul hos mormor ... som alltid. Så tänkte packa ner lite saker nu så slipper jag göra det imorgon och stressa runt som en galning som mamma kommer göra... Vad annars?
Ja, okej, det är snart jul så jag ska vara snäll. ;) Ska inte retas med mamma imorgon, det är ganska kul att reta henne när hon flyger runt som en orkan, speciellt när hon har Love att tänka på också. Oftast busar jag upp honom alldeles för mycket och sedan får mamma ta hand om honom. ;) Kulkul.

Men ifall, ska kanske komma till saken...?  Here it comes; Med Photoshop har tydligen tagit jullov det också och bråkar alldeles för mycket med mig. Kan inte beskära mina bilder eller redigera på annat vis. Så jaaa ... därför ser bilderna ut som de gör för tillfället. Ända räddningen är RAW där jag ifall kan redigera dem som bäst. :D Men ingen "vidare redigering fungerar." Jaja, photoshop kanske kommer tillbaka från sitt jullov samtidigt som skolan börjar igen? Annars får han en stor käftsmäll. Eller man kanske ska säga redigeringssmäll? Haha. Snacka om dålig humor...

My god, långt inlägg. Nu får det vara slut.

Julkram. :)


Kommentarer
Postat av: Pia

Nice bild :) Som du sa, photoshop har säkert tagit jullov. Den kanske för en gångs skull kunna ta den lugnt på julafton. ;)

2009-12-23 @ 22:00:18
URL: http://whatisername.blogg.se/
Postat av: emmie viding

fina bilder hörru! :D

- vad gör dudå? :)

2009-12-26 @ 23:06:10
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback