Här ska det vara en rubrik!

BILDLÖST INLÄGG! (Boring, i know.)

Kom hem från mormor idag, har varit där sedan i tisdags. ;) Hade med mig kaninerna så de har varit ute och skuttat i gräset. Alfonz älskar det, men en gul taxibil skrämde honom. -.- Jag tror i alla fall att jag hittat Muffins "ursprung" han blev helt överlycklig när han fick komm ut, verkade riktigt van vid alla ljud. Alfonz satt mest och lyssnade de två-tre första dagarna.

Men nu ska jag tvätta håret, har inte gjort det på länge nu! Eller ja, lite igår kanske då jag guppade runt i poolen några timmar.  Någon mer som gjorde det? ;)



Och alla rösta på mig HÄR som veckans blogg. :D Är nummer tre, utan bild, hehe. Har ju högerklicksskyddat bloggen så ingen ska kunna ta bilder så ingen bild för mig. ;)

Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

sv: så lite så! Allt bra idag?

2009-07-20 @ 13:58:23
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: Viktoria Nordenberg

Fina bilder i headern! :) Det var snyggt att blanda svartvita bilden med de där blåa & röda bilderna. Det blev färgstarkt men endå lagom många färger. Stilrent! ;)



Om du känner för att svara på denna kommentar så svara gärna som en kommentar i min blogg. Men undvik gärna "Svar:..."

Det är roligare att få en kommentar om vad du tycker om min blogg, eller om något som du tyckte var bra/dåligt med inlägget..



Hoppas du haft en bra dag!

2009-07-21 @ 14:57:44
URL: http://viktorianordenberg.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback