Flower Power!


Favorit i repris.

Hej! Har tillbringat den mesta av tiden idag i Farsta. Och på gymmet. Hittade lite allt möjligt i Farsta. Allt kommer att visas senare, även det jag köpte igår.
Imorgon blir mest en innedag, eller ja, det beror på vädret. Blir det soligt kommer jag sitta mycket på balkongen och lite varstanns. Ska i alla fall städa mitt rum imorgon, duscha och tvätta håret och lite annat nödvändigt. ;)

Jag ska spela Sims nu, jag har kommit in i mina beroende perioder nu. Då gör jag knappt något utom det jag är beroende av. ;)
Hugs!

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad skoj! :)

Hur gammal är han? :)

2009-06-16 @ 10:13:33
URL: http://michellabella.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback