Vingklippt ängel.



Jag suger verkligen på att blogga. Men just nu har jag sjuttio-elva prov i sjuttio-tolv olika ämnen! Typ. Jag har no-prov varje vecka! Det borde vara olaligt. Idag hade jag spanska prov. Nästa vecka är det, idrott, no och matte prov. Sedan måste jag även kunna tjugo länder i Asien. Det är "G nivå". In my ass.., det ska vara MVG+ nivå. Tycker jag...
Nej, slutbabblat om skolan. Just nu vill jag inte tänka på skolan. Jag har ifall ledigt torsdag, fredag nu. ^^, Sen så är det en vecka i skolan och sedan lov. :) Väldigt skönt faktiskt.
Nu måste jag släppa ut Alfonz inne på mitt rum innan han förvändlas till en fluffig sten.. Men det kanske skulle vara mysigt?

Who knows? :)

Bu för NO!

Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback