So long...


     En gammal bild I like. :) | Finns redan i bloggen men det skitar jag i. ^^,

Jag har inte bloggat på länge nu. Mamma och jag har bytt rum, och även målat massor. :D Så just nu sitter jag i mitt rum (läs: LILLA!) tittar på film i sängen och har datorn i knät. Samtidigt luktar det fortfarande nymålat blandat med hö och liten mysig grå kanin. :)

Men just nu är väldigt stökigt här inne, allt är inte riktigt klart. Ska snart sätta på lite musik och sedan göra lite svenska tills imorgon. Ska nog sova sen. Börjar bli trött. Tror jag ska popa popcorn också. Så gott. ^^,

Puss och godnatt, och förlåt för den dåliga uppdateringen!


Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback