Happy Valentine's day.



  Happy valentine's day.

Nu ska jag försöka börja blogga på riktigt igen! Från och med nu kommer jag nästan alltid ha med datorn till skolan. Igår fick jag min efterlängtade mini laptop. 10,1 stor skräm. Jag riktigt avgudar den. ;) Sitter och skriver vid den för tillfället. Ett extremt plus är att den har inbyggd webbkamera. Idag kanske nästan alla laptops har det? Vet faktiskt inte. Min stora laptop har ifall inte det.

Ska ifall snart sova. Tänkte popa lite popcorn innan och titta lite på någon film. Imorgon är det no prov. Är verkligen inte bra på no så får se hur det går, men hoppas ifall det kommer gå någolunda bra. Sen så efter skolan ska jag träna, ser faktiskt fram emot det. Efter det ska jag hem till Alfonz och stökiga rummet. Måste verkligen börja städa.




    Nytagen bild på mig, utan smink och med nytvättat hår, iklädd pyjamas och mina allt för vackra glasögon. Tycker inte om att ha glasögon, trivs bättre med linser.

Happy Valentine's day.

Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback