Whups, rubriken försvann. *Vart är du?*


   Skratta inte åt min dåliga humor, den är bara så... ;)

Jag måste faktiskt säga att jag gillar bilden. Det var bäcksvart i rummet så satte en ficklampa på skrivbordet och fixade så att blixten inte kom upp på kameran (läs: virade ett snöre runt kameran ett x-antal gånger. ;D).

Strunt samma, har börjat fundera på hur jag ska förändra bloggen, utseende mässigt alltså, inte på något annat sätt. Eftersom datorn fick virus och allt försvann så har jag inte min header-mall kvar, men smart som jag är så har jag sparat mallen här på bloggen. :) Helt dum är jag inte ... faktiskt.
Funderar också eventuellt på att bloggen ska bli en mer mode/ fotoblogg och inte bara fotoblogg. Vad sägs om det?

Har lovat mig själv också att blogga mer, det är ju extremt kul och extra roligt att läsa vad man skrev för några månader sedan ;), man kan säga att det är ett sent nyårslöfte. :)
Bloggen blir snart ett år! Ja okej, i mars är det visst ... men ändå.

Nej, nu ska jag fundera vidare gällande utseendet på bloggen. :)

SEE YA.

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SV: okej ;D vad många ^^

2010-03-14 @ 15:44:48
URL: http://haidis.se

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback