Vem är Nellie ...?



NELLIE heter jag. Kjellman är min pappas namn, jag heter egentligen något helt annat! Men då det är såpass ovanligt att om man söker på hitta.se finns det ändast nio personer med det efternamnet så vill jag inte ge ut det, och att min mamma inte heller vill det. Kan ifall säga att det börjar på Löfk. Sen får ni försöka lista ut resten själva. ;)
Jag bor tillsammans med min mamma och lillebror i Enskededalen, jag har fem syskon, ett på mammas sida och fyra på pappas. På pappas sida är det Elinore, Jag, Tom, Lina och Fredrik. (I åldersordning, yngsta 1 och äldsta 28.) PÅ mammas sida har jag bara Love, som är 4 månader.
Jag är född 1995 den 8e juni. Så jag är alltså 14.

PERSONLIGHET, det har jag. Jag är väldigt blyg men också väldigt lätt. Många upplever mig som snäll och lugn. Jag har blivit utsedd som Klassens bloggare av mina lärar. (Haha.) Så det är alltid något. ;) Jag är utav stjärntecknet Tvillingarna. Min pappa är också tvilling. Har en liten tavla där det står om tvillingarna så tänkte skriva upp de här. Glad, vänlig och generös. Ett vinnande sätt. Älskar resor och glatt umgänge. Sprudlande humör, men blir lätt modlös. Människokännare. Allt detta stämmer faktiskt in väldigt bra på mig.
Jag brukar drömma om saker som ska hända, och sen så när det väl händer kommer jag ihåg händelsen i detalj. Lite läskigt faktiskt.

INTRESSEN, har jag många av. Jag är en sådan person som har mina intressen i perioder. Ena dagen kan jag inte leva utan att göra vad det nu än är, medans nästa dag tycker jag att det är dö trist.
Jag har länge intresserat mig för djur.Just nu har jag fem husdjur. Kaninerna Alfonz som är en teddydvärgvädur och Herr Muffin som är en blandras mellan hermelin och lejon (tror jag.) Och sedan marsvinen Bella, Mimosa och Betty Boop.
I början av 2007 (kommer inte ihåg riktigt), ungefär började jag intressera mig för fotografering och det växte ganska fort. Jag utvecklades väldigt mycket med en enkel kompaktkamera på cirka ett år.
Skriver även mycket, och hoppas på att någon kan bli riktigt bra för att kunna ges ut som bok!

SYSSELSÄTTNINGEN är självklart att blogga, fota, läsa, kaninerna och mycket mer. Läser mycket fantasy, eller nästan bara fantasy. Som då självklart Twilight, Eragon, Tillsammans och även lite engelska. Har läst Twilight böckerna på svenska och ska snart börja läsa de på engelska. :) Lyssnar mycket på musik och lyssnar då på Tokio Hotel, Ted Gärdestad, NeverShoutNever, Jason Mraz, Alexander Rybak, Jesse Mcartney, Miley Cyrus, Hana Pestel och mycket mer ... Listan kan göras lång! Jag tränar även på fritiden, nämligen på gym. Vart säger jag inte, för det är en hemlis. :P Har tänkt börja spela handboll till 8an men vet ej, kanske vill börja senare.

Är det något ni undrar över är det bara att fråga på. Svarar så gott jag kan.
Kram.

Kommentarer
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

fin du är :)



2009-07-11 @ 12:32:52
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/
Postat av: vera.

sv: så lite så ;)<3

2009-07-11 @ 13:13:23
URL: http://reav.blogg.se/
Postat av: Christin M - [ Foto. Webbdesign]

Svar: Usch man blir ju galen på det! Haha



Kram

2009-07-11 @ 13:34:18
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: frida ,läs om mode ,tips ,skönhet och min vardag

sv javisst får du det :)

2009-07-12 @ 12:59:35
URL: http://friiiidaenocksson.blogg.se/
Postat av: Reggie

Fan va fult när ögonen lös :o i övrigt söt

2009-07-21 @ 11:16:40
URL: http://rrregina.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback