Unknown...


Me, me, me, me, me!


Skriv 8 fakta/vanor om dig själv.
 
♥ Jag har fem syskon. Elinore, Tom, Lina och Fredrik på pappas sida och Love på mammas sida.
♥ Jag och min pappa har aldrig haft någon bra kontakt.
♥ Jag hatar att flyga. Men älskar att lyfta/landa.
♥ Jag har jättesvårt för att säga Grattis till någon när personen fyller år. (Något jag stör mig otroligt mycket på.)
♥ Jag är galen i hundars öron och brukar alltid sitta och pilla på dem.
♥ Jag har alltid velat ha hund och kommer skaffa en när jag går på gymnasiet. (Hoppas jag på.)
♥ Jag vill bli elektriker som mina äldre brorsor Tom och Fredrik.
♥ En utav mina stora drömmar är att få ge ut en bok.

Utmanar alla som vill. Antar du utmaningen så skriv gärna det. :)
Hugs!

Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback