Beslutsångest.

Jag vet inte vad jag vill göra med min blogg. Jag tycker om att blogga, men det tråkiga är när den fortsätter vara osynlig... Det är inte kul att anstränga sig till för att få till ett bra och läsvärt inlägg. När knappt några läser. Det är omöjligt att bli synlig. Hur man än försöker. Det är ju liksom inte bara att fortsätta blogga och hålla tummarna på att det en dag ska ploppa in hundratals läsare. Jag har bloggat ett tag nu, inte på samma blogg, men jag har hållt på ett tag. Och jag har aldrig lyckats bli synlig. Jag har legat på botten hela tiden, men jag ville inte vara där. Jag vill komma upp, bli ifall lite mer synlig, och kunna tycka att det är kul att anstränga sig lite med att skriva ett inlägg och få bra kritik tillbaka istället för ingen alls. För det är ungefär så det är nu.

Jag vill fortsätta blogga, men jag vet inte om det är någon ideé. För jag tror att jag kommer fortsätta ligga på botten oavsett.

Jag får se hur jag gör. Helt slutar jag nog riktigt aldrig. Men då kommer jag ändast blogga för min skull, då blir bloggen ett ställe för mig att samla mina minnen och tankar. Min avlastning.


... och för saker som detta. Det är ju det jag älskar, foto, och även att få visa dem, och samla mina verk... :)

Men jag ska försöka bättra mig, mest för min egen skull Jag tänker varje dag på bloggen, Det här skulle jag skriva om när jag kommer hem, men..., ingen skulle se det. Är det värt det?

Om jag väl börjar igen får det bli ordentligt. Och jag har länge tänkt på att lägga till lite nya kategorier då. En dröm..., Tre saker och något annat roligt, allt för att bloggen ska bli mer intressant och för att jag ska kunna sprara den som ett roligt minne när jag bli äldre.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nellie! jag läser och tycker att det är jättefint att få veta lite om vad du tänker och känner, fortsätt skriva! men aldrig för någon annans skull än din egen.. ( det är bara idioter som ligger på bloggtoppen) kram

2009-10-28 @ 21:59:27
Postat av: Towe | Fotoblogg

Fin bild! :)

2009-12-04 @ 19:06:32
URL: http://thisismeandmyphotos.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback