Just idag...



Just idag är en sådan dag då jag ska träna.
Just idag är en sådan dag då jag inte har lust med det...
Just idag är en sådan dag då jag ska på kryssning.
Just idag är en sådan dag då jag faktiskt har lust med kryssning...
Just idag är en sådan dag då jag har massa kreativt i huvudet.
Just idag är en sådan dag då det är grått och mulet...
Just idag är en sådan dag då det inte går att göra något kreativt.
Just idag är en sådan dag då jag faktiskt skiter i det...
Just idag är en sådan dag då jag bestämde mig för att blogga lite.
Just idag är en sådan dag då jag faktiskt gjorde det...
Just idag är en sådan dag då jag tänker fortsätta på mitt normala sätt.
Just idag är en sådan dag då jag menar med att titta på Flight 29 Down...
Just idag är en sådan dag då jag tänker avsluta detta inlägget nu.
Och det gjorde jag precis!

Kommentarer
Postat av: moa

heeeej!!

hur var det på kryssningen igår?? jag är så himla trött att jag knappt kan skriva!!

måste berätta några saker för dig på måndag puss!!

2009-10-18 @ 10:06:24
Postat av: moa

är inne på facebook!!

2009-10-18 @ 10:08:50
Postat av: Ewelina

Guud vad bra du är på design och sådant! :O

2009-10-24 @ 18:46:56
URL: http://eweliynas.blogg.se/

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback