The truth about forever.


     Gammal höstbild.

För tillfället har jag inte någon som helst anning om vad jag ska blogga om, snarare ... jag har inget att blogga om. Det ända som händer är bara massa prov, konstiga läxor och träning, i princip. Kul att läsa om? Nej. Jag fotar nästan ingenting alls heller. När man går är det mörkt, när man kommer hem är det mörkt. Kameran vill jag inte riktigt heller ta med till skolan. Men imorgon ska typ allt med, kamera, dator, kläder, träningskläder, skolböcker och massa annat. Direkt efter träningen ska jag till Bro, ska passa lillebror medans mamma och Niclas är någon annan stanns? Sen så på lördag är det öppet hus, som tur slipper jag vara med på lektionerna, ska istälelt vara Skolvärd, visa föräldrar och andra runt som inte hittar. Som tack får man en biobiljett. Lycka, total lycka. :) Så Moa och jag ska eventuellt på bio efter öppet hus. Sen så kanske jag sover hos henne, om jag inte sover i Bro.

På måndag är det no prov, måste verkligen plugga till det, fattar nada. Det är bara massa konstiga molekyler, atomer, syror och annat. Jag har aldrig fattat det. Men men, ska sluta tjata nu. Måste packa ner dator och lite annat, ska försöka orka läsa igenom no:n en gång också. Skulle vara bra. ;)

Natti, natti.


Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback