Hjälp! Rubriken är borta!



Jag har märk att jag inte kan hålla vad jag säger/ lovar. Men det har varit mycket pluggande, knasiga läxor och ett prov. PÅ onsdag är det prov igen så måste börja plugga till det.

Under tiden jag varit "borta", har jag hittat ny favoritmusik, gått in helt i mitt skrivande, pluggat som sjutton, möblerat om i rummet, - väldigt intressant - börjat läsa Brisingr igen, nog den tråkigaste boken i Arvtagaren serien, längtar verkligen tills fjärde boken kommer. :D Det har börjat gå upp för mig också att snart ska på konsert. Ja, okej, det är väl en månad kvar ungefär men det var i noveber - tror jag - som vi köpte biljetterna. JAG SKA SE TOKIO HOTELS KONSERT. Lycklig, lycklig. :)

Nu ska jag sluta babba, och redigera lite bilder. Kanske plugga lite sen? Egentligen är det bara massa sidor att läsa, dock om Franska revolutionen, sååå kul. ;) Hoppas ni nu kan när Bastiljen stormades, inte? Nähä, 14 juli, i alla fall, 1789. Glöm inte det! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Här ska det stå massa hemlisar! (som kommer senare!)


Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (syns ej)

URL/Ditt bloggnamn:

Kommentaren:

Trackback